Hagyj időt magadnak...

Úgy gondolom egy betegség intő jel lehet arra, hogy valami nem oké. Szervezetünk jelez, hogy állj ! változtass ! Hirtelen is juthatunk az angyalok közé, de ha kapunk még egy esélyt, használjuk ki ! Egy nagyobb "betegség" után sok mindenen változtatni kell, és ehhez időt kell hagyni magunknak.

Nagyon szerencsésnek érzem magam a munkám miatt, bár nem hiszek a szerencsében, hisz az nem más, mint a lehetőség és a felkészültség találkozása, inkább azt mondom kihasználtam a lehetőséget, amit az élet adott. Anno "megtettem azt , amit mások nem voltak hajlandók megtenni ,így aztán ma megtehetem azt, aminek megtételét mások nem engedhetik meg maguknak" hogy idézzem egyik kedvencem. Így 100 % ban tudok magamra figyelni , úgy hogy a vállalkozásom közben folyamatosan nő, és erősődik. Megengedi a munkám, hogy otthonról segítsem , támogassam a csapatom,  az Oriflame független Direktoraként.

Először is próbáljunk rájönni, hogy mi az amit máshogy kellene csinálnunk. Ha úgyan úgy cselekszünk, teszünk ,eszünk mint elötte, akkor a gyógyulás csak időszakos lehet. Fontosnak tartom, hogy változtassunk amin csak lehet. Én egy kis lapra felírtam magamnak , hogy naponta mit kell ennem, innom , hogy minél kevesebbet felejtsek el :) Időt kell hagyni a relaxálásra, pihenésre, testi-lelki feltöltésre.

Mai rohanó világunk legnagyobb baja, hogy nem figyelünk egymásra, magunkra. Folyamatosan elégedetlenek vagyunk, nem veszzük észre az apró jó dolgokat. Én nagyon pozítiv vagyok e téren, és ez a helyzet még inkább megerősített benne, hogy a jó oldalát nézzem az adott szitunak. Tanuljunk meg örülni egy napsugárnak, egy finom illatnak, egy gyönyörű virágnak, mert ezek köztünk vannak, csak elmegyünk mellettük. Sokszor nézem az embereket ahogy lehajtott fejjel bóktatnak én meg a magam kis élősködőivel a cicimben mosolyogva , kihúzva magam. Biztos vagyok bent, hogy mindenkinek megvan a maga keresztje, de sajnos ez a hozzáálás nagyon jellemző kicsi hazánkra.

Időt kell hagyni a regenerálásra is. Most az 5. kezelés után úgy gondoltam nem fér bele az időmbe, hogy rosszul legyek.  Én kis naív :))) Jönnek az ünnepek , fiúk szülinapja, a hétközbeni dolgok...sorolhatnám, és ennek tudatában próbáltam ellenállni ...mármint a gyengülésnek....egy ideig. Hétfői kezelés, szerdai fehérjenövelő injekció csütörtök délutánra győzőtt. És jön a menetrendszerű pár nap fekvés. Épp ebben vagyok.. :) de legalább van időm írni :) Kevesebb alkatrészem van ami nem fáj, mint ami igen. De vettem egy jó fél órás forró fürdőt, örülök, hogy nem lázasodtam be, és nem kell mennem a kórházba elzárkába , fürdés közben fejemre tévedt a tenyerem, melyet megcsikizett több száznyi növekvő hajszálam ,és csak elmosolyogtam magam....nah ezek az apró örömök. Kérjek fésűt karácsonyra? :-) ha már szempillaspirál épp nem kell.. majd húsvétra! :-)

Ha a legnehezebb pillanatokba  megtaláljuk az apró kapaszkodókat ,akkor a hétköznapi életbe se legyen másképp. Higyjétek el szebb lesz minden. Épp tegnap mondtam Iminek ,hogy bírnék egy jót nyafogni , miután tényleg úgy éreztem magam, mintha az úthenger gázolt volna végig rajtam. De ennyivel ki is nyafogtam magam :), és annak örültem, hogy nincs nagyob bajom.

Ahhoz, hogy a dokibácsik, nénik 100 % os eredményt érjenek el rajtunk, nagyban kellünk hozzá. Ne sajnálja senki az idejét a változásokra, magára való figyelésre , hogy aztán még nagyon nagyon sokáig érezhesse a csodás ibolya illatot.....fentről :)