Az Ítélet

Eljött a nemkívánt nap, mikor az eredményeket összesítve az Onkobizottság elé kell ülni és végighallgatni az " itéletet "
Egyik legnehezebb pont. de mint tudjátok ezen is túl kell lenni.
Én szerettem volna ha előbb műttenek és aztán pár kezelés...de ember tervez...( Utolag örülök a fordított sorrendnek )
Megint egy lélekterehelő , mert úgy ülünk ott mint a verebek, és sorra hívják be az embereket, ahol 3-4 doki elmondja a tényeket. Valójában itt tudja meg az ember mekkora a baj .
Az én kártyáim, 6 kezelés , műtét, majd sugarak...

Az első kezelésig ( hívjuk egyszer kemónak, de ezt a szót sem szeretem ) nagy volt a gyomorgörcs, és félelmek sorozata....őrületes rémhírek terjednek e téren, persze néha joggal...

Első diagnózistól az első kezelésig volt pár hetem felkészülni testileg lelkileg...