Fontos.....szerintem

Miután kiderültek a dolgok, egyből húsmentesen próbáltam étkezni, amivel én nem igazán laktam jól. Nem eszem sok húst alapból sem.  Lehet, hogy sokan elítéltek, egyenlőre nem vettem a fáradtságot ahhoz, hogy finom laktató húsmentes ételeket készítsek. ( amúgy sem vagyok egy konyha tündér , még... ) :)
Szóval pár kiló lement ami ebben az esetben nem túl szerencsés. Egy orvos ismerős, nem tudni miért de kedvel minket :) és miután tudomására jutott mi történt, és hogy állok étkezésileg a dolgohoz, leültett és nem kertelve pofikámba mondta a frankót.
Azt mondta nem lesz gond, simán végig viszem, de ha így folytatom gondok lehetnek ...47 kg...
Egy dolgom van, zabálni, zabálni, zabálni... fehérje kell ehhez, és a legtöbb az állatiban van, és most erre szükségem van.  Alapból nem vagyok nagy húsfogyasztó, de  úgy gondoltam most nem szabad teljesen elhagyni. Gondolom többen most fogjátok a fejeteket, de Ő nem egy embert kisért végig ezen az uton, tudja mit beszél. És úgy voltam vele, hogy ha ezen túl leszek, ráérek megreformálni a kajám, de igen is energiára van szükségem ( amik tudom bent vannak zöldségekbe is, és sok mindenben ) Én megeszek mindent amit megkívánok, mértékkel, de nem engedhetem meg a súlyvesztést, mert alapból lesznek olyan napok amikor nem megy le kaja... persze néhány dolgot száműztem ,cseréltem, de mértékkel eszem mindent.