Ami nekem bevállt

Mindig úgy voltam vele, ha volt egy kis probléma egyből bújtam az internetet. Úgy higgyjétek el a témába nem olvastam semmit. Férjem inkább választotta ezt az utat, de Ő is óvatosan olvasgatta az oldalakat. Talált egy blogot, amit egy szintén hasonló hozzáállású csajszi írt, amiből merítettünk mi is jókat, talán ezért is az indítattás, hogy írjak.
Nem olvastam ,mit egyek, mit ne egyek. Még a diagnózísokat sem olvastam el tűzetesebben. Olvassa az, aki ért hozzá. Nem kellenek a folyamatos negatív gondolatok, mert bevonzzuk őket.

Vitamint sem vittem túlzásba, innen onnan hallottam tanácsokat, amit  ha úgy gondoltam hasznos lehet számomra megfogadtam.
Megvannak azok, amik úgy gondolom beválltak, mivel már a 4. kezelésen vagyok túl, van némi tapasztalatom. Nem tudom reklámozhatok e , de ha érdekel szívesen megosztom veled.
Figyeltem a folyadék bevitelre 2,5-3 liter naponta.

Jah és nem kell agyalni. Én egy percig sem gondolkodom, mmivan ha. mi lenne ha...stb. Nem is foglalkozom a témával ilyen téren..ez egy állapot.