Vizsgálatok

Hát igen, ezektől kicsit tartottam, mert köztudott, hogy ilyen esetben van bőven. De ezeken túl kell esni ha tetszik ha nem ...ma már erősebben állnék mindegyikhez..majd beavatlak abba is, hogy miért. :) de akkor azért volt némi izgi a pocakba.
és persze eredményekre várva, milyenek, hol lehet még, mekkor a probléma....stb cikázó néha feleslegessen paráztató kérések sorozata bombázta pici bucimat.
Dokibácsival megbeszéltek alapján jöttek sorra, vérvétel, uh-k, MRI, Mamográfia.
Aztán várás az eredményekre...ne hát ennél is tudnék kellemesebb elfoglaltságot mondani...de ezeken is túl kell esni.
Időközben család, barátok beavatása, ami megint nem kis teher. Hogy viseli meg a szűlőket , testvért, barátokat a " súlyos hír " Nah az én verzióm az, hogy találtak egy soklábut a mellemben, ami egy kicsit a mérgesebb fajtából van... Tudatosan nem mondom ki , amit nem is kell.
Gondolhatjátok ,döbbenet a köbön, valójában mindenkit mélyebben érintett a hír mint engem...de én is így lennék ha nem velem történne.
De ezen is túl voltunk. És ahogy az Uram ( hogy mosolyog majd ha olvassa, mert így nem szoktam hívni ) mondja mindig, egy lépéssel közelebb vagyunk a célhoz.