Hála

Teljes őszinteséggel szívemre teszem a kezem és úgy mondom hálás vagyok ezért a helyzetért. Gondolom most sokan mondjátok azt, hogy ez tényleg megbolondult :) lehet :))))
Megértettem, miért kaptam elfogadtam és alázattal állok a változások elébe. Teljes volt az életem minden téren !!! De ez idő alatt rájöttem, hogy valami tényleg hiányzok. És az nem más, mint a lelki béke....ami sztem nagyon kevesen élnek át.
Lelki béke nélkül soha nem lehetünk igazán boldogok. Soha.
De ha az megvan, megvan mindenünk és az anyagi javak is csak áramlanak. Ha nem azért cselekszünk, hogy nekünk jó legyen, hanem felajánljuk tetteinket az Úrnak, azért cselekszünk , hogy másoknak örömet szerezzünk vele, kivételes boldogságban lesz részünk, és emelett az anyagi javak is csak áramlanak be, annélkül, hogy kivántuk volna őket. Furcsa lehet ezt így elképzelni, de én már megértettem...majd elmagyarázom,hogyan

Hálás vagyok férjemnek, mert néha neki sokkal nehezebb mint nekem. Rá marad a két , Hála Istennek végtelenül eleven kópénk, ( 3, 6 éves fiúk ) a háztartás, családi ház munkái,  a munkája és  a néha napokig csak feküdni képes felesége. Le a kalappal elötted APA ! Nagy CEEEE !

Hálás vagyok a szülőknek, mert minden téren önzetlen a segítségük. Az egész családomnak, barátaimnak, ismerőseimnek akik példaértékűen mellettem vannak. Ezuton is köszönöm Nektek !

Hálás vagyok azon emberek ismeretségéért akiket ez az állapot alatt ismertem meg. Nagy segítséget, erőt kaptam tőlük is !

Hálás vagyok egy kivételes embernek , akinek hatalmas szerepe van abban, hogy így állok a dolgokhoz. Hálás vagyok az Úrnak , amiért az útamba küldte. Ő egy különleges és ritka képeséggekkel megáldott ember ezen a földön, óriási megtiszteltetés, hogy megismerhettem, és úgy gondolom ,hogy a barátaim közt tudhatom.
Mire tanít Ő engem? Uh....nagyon sok mindenre, erre egy külön oldalt szánok .

Hálás vagyok a munkámért, ami megengedi, hogy 100 % ban magamra koncentráljak az elkövetkező hónapokban, annélkül , hogy a vállalkozásom bármi téren is megérezné ezt. Megtehetem azt, hogy itthonról dolgozzam, és még ezek után is a vállalkozásom csak bővül.
Mikor én ebbe belekezdtem volt egy kedvenc idézetem.

" Ma megteszem azt, amit mások nem hajlandók megtenni, így aztán holnap megtehetem azt , aminek megtételét mások nem engedhetik meg maguknak " - Randy Gage

anno megtettem,így ma megtehetem...
Aki ismer tudja mit csinálok, de ennek is szánok egy külön szösszenetet.